Idag är en bra dag! Jag är på topphumör och har hunnit med massor trots att klockan bara är 13. Jag har tvättat, diskat, städat, dansat, sjungit, planerat för bloggen, lagat middag för tre dagar i rad, gjort ett armband till min mormor, gått med hunden och sovit ner lillan. Nu ska jag äta lite lunch och göra några fler berlocker som jag tänkt att min pappa ska ta med sig på marknad första helgen i december. Kan visa dom här senare. Åååh jag har så många planer och jag hoppas att jag känner denna glädje läääänge. Annars kommer jag tappa motivationen och så kommer det inte bli någonting alls istället. Här är iallafall armbandet som jag gjort till min mormor:
 
 
Simpelt, enkelt och elegant armband som inte sticker ut allt för mycket. Ber om ursäkt för bilden. Den blev inte den bästa och jag lovar att jag ska försöka ta bättre bilder framöver. Tills nästa gång ❤
 
/Annamix

Kommentera

Publiceras ej