Nu är det över en vecka igen jag skrivit här. Jag var riktigt dålig på detta känner jag. Men mina dagar är helt enkelt inte så fulla av intressanta saker som jag tycker är värt att skriva här. Mina dagar består av städ av hemmet, byta blöjor, mata bebis och gubbe, promenader med hund och lite pyssel. Denna veckan, eller ja, sen det senaste inlägget iallafall, så har jag inte hunnit pyssla eller vara kreativ alls. Tänkte med mitt senaste inlägg att "en liten sneakpeak på min bullet journal är väl roligt". Men hur kul är det om det inte kommer något mer efter det? Tanken var att visa vad jag gjort och även vad jag kommer att göra. Jag har dock inte hunnit göra nått i den heller. Hunnit och hunnit förresten... Jag har inte haft nån motivation. Den ligger lika mycket orörd som bilden visar i förra inlägget. Har någon månad klar som jag tänkte jag skulle visa er framöver. Men jag måste nog, för att få igång bloggen på riktigt, sätta mig ner och planera in när vad och hur jag ska blogga. För annars blir det verkligen inte av. Har ju några ideer men jag tar mig helt enkelt inte tiden att skriva. Aja, nu ska jag försöka gör något produktivt! Hörs hej!
 
/Annamix

Kommentera

Publiceras ej