Kul att så många redan har hittat hit trots att jag inte kommit igång riktigt än. Håller på så mycket jag kan för att få till bloggen som jag vill, men det är inte alltid så lätt med en liten bebis hemma. Tänkte att jag iallafall kan berätta varför jag startat denna blogg och skriva nått inlägg ändå trots att jag håller på att fixa lite. 

Det var min pappa som fick mig att starta bloggen. Jag är nämligen en väldigt pysslig tjej som håller på med det mesta. Allt mellan himel och jord och mitt intresse bara ökar. Tanken här är att jag ska kunna lägga ut lite bilder på vad jag sysslar med. Dels för att kunna visa mina nära och kära i hela sverige och sedan kanske (om man har tur) kunna bli av med lite genom försäljning. För jag måste vara ärlig. Jag är ganska duktig på att tillverka, men inte göra mig av med. 😂

Ska försöka skriva och uppdatera här så mycket jag kan för att få ett flöde på bloggen och göra den intressant för er att följa. Dock har jag som sagt en bebis på två månader här hemma som kräver ganska mycket uppmärksamhet just nu. Så tyvärr lovar jag inte daglig uppdatering. Så må så gott tills nästa gång. ❤️

/ Annamix

Kommentera

Publiceras ej