Detta att ta sig tid att skriva här var svårare än vad jag trodde. Att sköta ett hem, ta hand om ett barn, ta sig tid att vara kreativ och skriva här fast man inte har nått att skriva om är svårt. Dock tar jag mig den tiden nu. Att både vara kreativ och skriva ett inlägg här menar jag. För just nu så sover barnet, gubben spelar dator och hemmet är städat. Därför har jag lyxat till det med en kopp te samtidigt som jag virkar och lyssnar till Joakim Lundells bok "Monster". Jag har det riktigt mysigt helt enkelt. Har några färdiga babyfiltar som jag har virkat som jag också tänkt att visa upp här. Kanske kan jag ta mig tiden att göra det imorgon för det är ju egentligen bara att ladda upp en bild. Aja, målet är det iallafall. Annars så ses vi nästa gång!

(null)

/ Annamix


Kommentera

Publiceras ej